Datça’da yapılacaklar
Sep14

Ege’nin sakin, huzurlu ve aydın beldesi Datça’ya Nisan ayında gittik. Her yerde yeni açmış çiçekler, mis portakal çiçeği, morun en güzel rengi akasyalarla doluydu. Baharda buraları görmek de ayrı güzelmiş. Bi ara vakit ayırıp baharda sezon başlamamışken buraları herkes ziyaret etmeli diye düşünüyoruz :) Sezon dışı olduğundan pek sakindi. Birçok işletme, mekan, dükkan henüz açılmamıştı. Biz de her sabah erken kalkıp...

Kelebekler Vadisi ve Faralya Rehberi
Apr16

Yıl boyunca yüksek binalar arasında tıkılıp kaldınız ve bu tatilde kendinizi doğaya mı atmak istiyorsunuz? Bu doğa ve deniz tatili için çok yüksek bir bütçe ayırmak istemiyor musunuz? Bizce gidebileceğiniz en güzel yerlerden birisi Kelebekler Vadisi ya da hemen üstünde yer alan Faralya! Hazır havalar ısınmışken ve bahar gelmişken, portakal çiçeği kokuları arasında doğa yürüyüşü yapmanın tam sırası. Ya da bir yanınızda koca bir vadi...

Antakya Gezi Rehberi
Feb07

Bizim için Türkiye’nin lezzet başkenti Antakya’dır. Her ne kadar Antep ve Adana bu konuda birer rakip olsalar da Antakya’da bu dediğimiz turu tamamlamadan en iyisine karar vermeyin deriz! Antakya’ya sık sık yaptığımız lezzet turlarına Ocak ayında bir yenisini daha ekledik. Bu turun ardından da yazımızı artık kaleme almanın vakti geldiğine karar verdik zaten. Size bu yazıda genel olarak 3 günde Antakya...

Kapadokya gezi rehberi
Dec09

Tarihte sırasıyla Hititlerin, Perslerin, Romalıların ve en son Osmanlıların yaşadığı Kapadokya adeta açık hava müzesi. Bütün medeniyetler Kapadokya’ya büyük önem vermişler. Kapadokya, Pers dilinde de Güzel Atlar Ülkesi demekmiş. Biz de fotoğraflarıyla yıllardır bizi büyüleyen Kapadokya için en sonunda Kasım ayı için plan yapabildik. Gezilecek, yapılacak çok fazla şey olduğu için 3 günlük bir gezi planladık. Hangi bölgede...

Kampçılar İçin Salda Gölü Rehberi
Nov08

Uzun zamandır kamp yapmak, kamp ateşi başında bir şeyler yiyip sohbet etmek hayali ile yanıp tutuşuyorduk:) Bir arkadaş grubumuz ile gaza geldik ve geçtiğimiz Eylül Bayram tatilini de birleştirip kendimize 8 günlük kamp rotası çizdik. Rotanın başını Salda Gölü, sonunu da Kelebekler Vadisi çekiyordu. Tabi ekibimizde kamp tecrübesi olmayan tek çift biz olduğumuzdan dolayı en heyecanlı olanı da bizdik. Tüm gerekli araç gereçleri aldık ve...

Devamını Oku
Çeşme’de Yemeniz Gereken 10 Lezzet!
Aug15

İzmirli’lerin olduğu kadar, İstanbullu’ların da yaz tatili için uğrak bölgesi Çeşme yaz aylarında dolup taşıyor. Tabi bu kadar büyük bir kitleye yalnızca deniz ve eğlence hayatı ile hitap etmek yetmez. Dolayısı ile damağa da hitap eden bolca mekan bulabileceğiniz bir yer Çeşme. Hatta doğru yere giderseniz, bu güzel lezzetleri uygun fiyatlara bile yemeniz mümkün. Bu yazımızda diğer yazılarımızdan farklı olarak her mekanda...